5.12.12

berhabuk !

Assalamualaikum.......

macam mana nak cerita? yang pasti dah berbulan aku tinggalkan blog nih. ampun yaa..... zaman dah canggih. nak update blog kat phone pun boleh sebenarnya. tapi disebabkan kemalasan yang melampau. ini lah jadinya. apa pun takde!. well, ni pun sebab online kat pc. tuh terbukak blog ni. bila tengok entry yang orang lain post. banyak sebenarnya ditujukan untuk aku. hahahaha #perasan. teetttt! yelah. entry #kesayangan aku lah siapa je yang lain nak sebut2 pasal aku kan.... hahahahah #gelakbesar dah lama tak luah perasan, share gambar-gambar kat sini.

study dah lama habis. almost a month. terlalu banyak cerita. suka, sedih, terkejut.... many more. in shaa Allah akan cuba sedaya upaya untuk memeriahkan blog ni balik. yeahhh!!

sekarang tengah jadi penganggur berjaya kat rumah. kerja aku jadi driver. adik tengah praktikal sekarang. so pergi balik praktikal aku la yang jadi driver. nak kerja mood tak sampai lagi. *dasar pemalas*. hahaha pakcik yang sorang tu sebok suruh aku kerja. ingat senang nak dapat kerja ke? so disebabkan itu, malas nak text or contact dia.hahaha tataw la korang dapat teka ke tak siapa pakcik tersebut. al maklumlah aku ni ramai "pakcik". kikiki




sumber : puan Google

tuh la bila dah start cerita macam tak boleh berhenti. bila taip entry ni rasa macam buat esaimen lah pulak kan. dah lama tak online dekat pc tak pun lappy. then, dah lama la tak menaip.

jadinyeeee aku akan edit beberapa gambar dulu untuk unpload then baru boleh update blog. okeyh?!

dah. so long and good bye ! :)

ceritakedaikopi: rasa bahagia dah cuti.duduk rumah goyang kaki.mihmihmih


hugs and kisses,
nadia sallehudin

No comments: