9.9.12

raya 2012 : part 2

okehh... dah terlanjur update nih tetbe rasa rajin pulak nak cerita pasal raya. sambung yang part 1 punya yang --->  nih . bila dah balik jb, rumah pertama yang wajib pergi setiap tahun rumah MakJah la. start hari Jumaat sebab Khamis sampai rumah tuh kemas2 rumah dulu. semua ada. best la sebab dah lama tak jumpa so banyak cerita. Sabtu tak pergi mana-mana sebab ibu n ayah busy masak untuk hari Ahad.ada buat makan-makan untuk family. so aku keluar tengok wayang n makan seoul garden. heheh best la jugak hahah

ahad, ada buat makan-makan for family. sebenarnya family tunang abang datang nak raya sebab last year kteorg a whole family dah raya dekat rumah tunang abang tapi time tuh bakal la belom tunang lagi. ibu ajak family MakJah sekali. so jumpa la dengan family n tunang abang skali. pakcik Kahar, and unty zai pun ada jugak. aku ajak zatil tapi dia balik lambat dari Kluang pastuh BP pun hujan. tak jadi datang dah. aku ajak baby. dia datang dengan Bagong. haha naseb Bagong tak bising sebab aku dah lama tak reply msg dia.kahkah ajak Syahmi sekali. pakcik ni laju jelah dia datang.haha close house magrib bila semua dah balik. aku pun dari tengah hari dah sakit kepala. lepas magrib terus pengsan tak sedo diri jap. nak balik BP pun ayah tak bagi sebab  dah malam.

atikah. :)

friend for ever. :- baby-:

so tuh jela raya kat JB. cuti pun seminggu je. tahun ni first time tak dapat raya dengan ex-classmate tj. tak pergi rumah Zambandi jugak. maap! ;p

hugs and kisses,
nadiasallehudin

1 comment:

E'in said...

xdpt raya same gak..