6.12.12

Last Birthday Celebration.... Maybe?

Assalamualaikum,......

okeh. aku menunaikan janji semalam untuk update cerita-cerita yang dah basi.aha okeh. edit gambar pun berejam. bukan apa. banyak sangat gambar. tataw nak choose mana satu. dah. back to title. first cerita yang nak diupdate is cerita pasal birthday celebration tahun ni. well, tahun ni tahun akhir study kat IPG. mean that tahun akhir bersama kesayangan setelah lima setengah tahu bersama. cerita sedih jap..... dah enam kali mereka-mereka ni sambut birthday aku. tak kira lah awal ke lambat ke kesayangan aku tak pernah lupa nak wish, sambut dengan meriah. enam kali okeh!! so tahun-tahun akan datang dengan siapa aku akan sambut pun mungkin takkan sama dengan kesayangan aku. dah enam tahun ni macam-macam hadiah aku dapat. kalau kumpul semua dah beribu rasanya. betul-betul rasa diri ni sangat dihargai dan disayangi. *lap air mata...sobsobsob*

untuk menghargai kesayangan saya, marilah aku mengabadikan kenangan tu kat sini. tahun lepas buat kat rumah kak Siti dan Kak Adina. kak Farah pun ada.heeeee memang best. tahun ni lain pulak cerita nye. buat suprise untuk aku n Zatil yang sekali lahir bulan September. siap main game lagi tuh. nak pendekkan cerita, kesayangan Qiela, Azie n Remy celebrate besday ala-ala Birthday picnic gitu kat Dataran Batu Pahat. best jugak. at last dapat la bergambar dengan mercu tanda Batu Pahat kan.... ewahhh! dah, nak upload gambar ni...... tengok jangan tak tengok ! scroll down bebeh !!


azie, remy, qiela : the girls plan the picnic party birthday. yaiy ! thank you darlssss.......

#kesayangan zatel, nadia, remy, azie, qiela 

candid. sayang sampai mati.
sepanjang hari

yang dirai bersama. September girlssss...... my tetel. ;)
bagi rose. sweet and romantic la dorang nih... terharu. :')

okeh. itu lah dia. kalau boleh nak upload semua. hehehe yang bawah ni. last but not least........ heeeee



tahun depan macam mana???? tak tahu. tunggu la....

eh jap. dah siap entry, dah post. bila baca balik apa kena mengena apa aku membebel dengan tajuk??kahkahkah. link dia dengan tajuk is yelah. last celebration dengan #kesayangan aku lah. tahun depan tak jumpa lagi. unless dapat posting sama-sama satu negeri, satu daerah. wahhh.... tapi negeri siapa?? johor? negeri sembilan? selangor?putrajaya? terengganu? kedah? sabah?sarawak?? jengjengjeng *lari topik*. sekiannnnn.....

thank you sayang sudi baca. :)

cerita kedaikopi: hanya korang je yang faham dan tahu apa yang aku dah lalui lima tahun setengah ni. susah senang sama-sama. kalau aku ada cerita happy, sedih, takut. korang je tempat aku bercerita tempat aku mengadu. 




 hugs and kisses,
nadia sallehudin

4 comments:

zatilnabilah said...

ok jap..!!bab posting..jhr,selangor.n9,ganu,kedah ak paham...sabah sawak ape kne ngene...??hahaha..

wehhh..RINDU...!

E'in said...

tersgt laa meriah kan...

aziehoneys said...

hehe.thn depan kite sambut sekali harung la semua..tp pedih ler sket.. sbb tggu bulan qila..hahahhaha

aziehoneys said...
This comment has been removed by the author.