2.6.11

okehh! tengah tengok nora elena kat youtube sekarang nihh. bosan kan, tataw nak buat apa dah. dah sedap2 tengok, tetbe hati nih meroyan plak nak pergi vacation. tataw la kenapa. best nya kalau dapat pergi bercuti. tenang kan fikiran! pergi pulau. mandi laut, nak buat snorkeling, jalan-jalan tepi pantai, ada barbeque's! serious dah lama tak dapat rasa macam nih. kalau ada sape2 nak teman, kan best! alahai...... tah bila la dapat semua nih. nak pergi pulau sekarang ni pun susah jugak. yelah dengan musim yang tak menentu. kejap hujan, kejap panas.

i can wish it will be come true.

8 comments:

zatilnabilah said...

layan nora elena jugak..!!! jum g vacation..!!!!

nadia sallehudin said...

jum zatel. layan sesama.hahaha jum2, nak pergi mane? planning cepat.hihi

Anonymous said...

aku dah ajak tak nak pergi. jum ahhh~

syarafina said...

tido kt uma lg best~hoho

nadia sallehudin said...

wahai en anonymous: siapakah?? haha jum lah. xbgtau sape cane nak pergi.

nadia sallehudin said...

remy~ ko mana ada tempat len yg lg best? pergi sume tempat nak petak jek.hahaha

Anonymous said...

haha. guess who ? i love u :)

ada gaya pantun tak ? hihi
jum aaahhhhh~

syarafina tu kat mana asyik nak petak je. kenapa syarafina ? hihi

nadia sallehudin said...

waahhh.. love me? love u too...
haha pape jelah. jum lahh. planning cepat!