1.6.11

movie :)

hi! assalamualaikum....

okeh! tadi pergi teman adek aku tengok movie, nur kasih the movie. yeahhh! for the 2nd time. okeh la. still rase sedih jugak. tapi tade lah nanges macam 1st time dulu.kehkehkeh mase tengok tuh, ada la dua orang mamat ni duduk sebelah sit atul. hahaha tergelak aku! boleh dikatakan jiwang jugak lah kan sebab lelaki pergi tengok cerita nih. kalau teman awek ke tape lah jugak kan.bising gila mulut komen itu komen nih! aku yang dengar ni senyum je la. naseb lah gelap kalau tak habes lah aku.haha

before balek jb for holiday, aku, azie, qiela and elly pergi tengok pirates of carribean: on stranger tides! best! ada romantic scene jugak. between philpis and serena.wah! sweet sour gituh.  tapi, yang kali ni bese-bese je. comfirm ada sambungan lagi. so, wait haa.

kungfu panda 2! memang takboleh nak cakap lagi lah! the best ever! haha kelakar gilos! po still with his funny! cute sangat masa time baby. best! hadoii! lepas ni sape plak nak belanja tengok karak, paul, x-men: first class and KL gangster? sekali lagi dengan transformer pun da tunggu tuh. haha

ceritakedaikopi~saje je nak bercerita pasal movie nih.haha tengah baca novel online bukan idaman hati. okeh la cerita dia. sweet jugak. tinggal sikit lagi.pastuh baru hupdate blog dengan cerita laen. okeh!? :)

No comments: