3.5.12

berakhir 3 bulan

assalamualaikum....

wahwah.. dah lame sungguh tak hupdate blog. nampak macam busy bebeno.. huhu nih sume sebab praktikum lah.... sekarang praktikum dah habes. yeahhhh..... alhamdulillah. semua berjalan dengan baik dan seperti yang diharapkan. tak kisahlah sama ada saya akan dapat cemerlang atau tidak, yang pasti saya sangat berpuas hati dengan praktikum fasa 3 nih. thank you to remy. dia banyak bagi semangat saingan, dorongan dan macam2 lah sepanjang tiga bulan nih. macam-macam rasa bila nak tinggalkan sekolah. SKPB memang the best. for sure tak sabar nak datang balek for internship.  sekarang nih baru boleh bernafas sekejap before masing-masing struggle  untuk final tak lama lagi. so, jum lah tengok gambar-gambar sepanjang praktikum. heeee~

ni lah sekolah nye.. terbaik!!! :)

sambutan Maulidur Rasul

praktikummate saya : remy

budak comel. geram dengan dia nih... eja sutina

penari kuda kepang and tarian : Hari Anugerah Cemerlang  n PIBG

cikgu2 yg cantik n sporting habes...

anak murid saya : 4 Nilam

anak murid saya juga : 4 Zamrud

oke. tuh je la. banyak gambar senanye tapi malas dah. gambar pun tak edit. huahahhaa yang penting SKPB sangat best! tuh je nak cakap.

ceritakedaikopi~ april dah berlalu. penuh dengan kenangan. ;) Mei diharap sama macam april. rasanya akan lebih best sebab ada sumting yang akan berlaku. heeee~
hugs and kisses,
nadiasallehudin

3 comments:

zatilnabilah said...

wow..! guru cemerlang..! ;D

nadia sallehudin said...
This comment has been removed by the author.
nadia sallehudin said...

cemerlang sangat!! hahaha