13.12.11

hari tunangan wiwie !

assalamualaikum..... hello people!

hari ni aku nak cerita pasal kejadian yang berlaku sabtu lepas, 10 disember 2011 . hari tuh adalah hari berbahagai one of my girlfriend, my bff iaitu wiwie.. klik ini untuk mengenali beliau. hehe aku suka dengan majlis wiwie nih sebab simple and nice. tak crowded sangat. tengok je la gambar2 di bawah.... ;)

before pihak lelaki sampai, kita snap gambar dulu


bff saya. mereka ini sume doomate tyme kat teknik.

miss farra and eliz so much ! kalau wiwie tak tunang tataw bila bole jumpa. ngeeeee~


hantaran belah perempuan. 


nih bila dah selamat disarung kan cincin.

abg berbaju biru itu ye tunangan nya. sweet2 gitu. :)


kepal dan girlfriend, fatin. wakil lelaki untuk kelas awam 1 hehe

amek berkat ye kepal. ;p


aku and wiwie

oke korang, aku harap persahabatan kita akan selama2 nya macam nih.

sayang korang semua.

AND.......... LAST BUT NOT LEAST , TAD-TADAAAAAAAA.......

si comel ini, geram sangat !


adik wiwie. pandai amek gambar.

oke, itu je. banyak lagi gambar yang ad, tapi malas nak edit.haha wie, cepat2 kawen okeh. nak jadi tol gate kau. haha sungguh tak senonoh perangai aku. 

~SELAMAT BERTUNANG 
WIWIE & NORMAN~


ceritakedaikopi~ selamat bertunang juga untuk opsyenmate : azwani (wanie) n zawahir (jidu) :)


hugs and kisses,
nadiasallehudin




1 comment:

E'in said...

selamat menjadi tunang org wiwie.. rindu kau gak wan.. dah lame gile tak jumpe.. nasib baik hari tu dpt jumpe.. huhu..