12.4.11

Big event 2: HAPPY BIRTHDAY TO YOU PART I



Jumaat lepas wiwie ada ajak balek jb. Sebabnya nak pergi ziarah kubur iena (Zurina). Tapi aku tak dapat nak balik sebab ad akelas ganti hari sabtu. Nanti bila aku da betul2 free, memang nak sangat aku balik rumah. Dah lama sangat tak balik.

Hari jumaat je mesti ada massage dari ibu tanya balik ke tak. Sedih eh. Dan kalau aku balik, insayaAllah aku pergi ziarah kubur kau.
So, this is for u, iena.

 Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa dihati
Mungkin kah ini yang tertulis ditangan takdir
Ku terima Perpisahan ini
Dulu kita satu jiwa Satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memilih lebih dari itu

Mungkin kah ini yang tertulis ditangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Perpisahan yang tak ku dugakan terjadi
Menemani aku sendiri

Dulu kita jiwa Satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu.

ceritakedaikopi~Serious aku rindu kat kau  : ( hanya doa je hadiah terbaik aku untuk kau.

No comments: