22.3.11

day 1

assalamualaikum...
hai... macam da lama tak update ek.
okeh okehh... before tuh nk cakap

" Selamat berPraktikum"

yeahhh.. alah, lambat plak. lambat 2 hari jek. okehh what? heee~


kak ngah nk cerita sikit lah pasal hari pertama masuk klass n mengakar nie. dat y tajuk nya day 1.
tp nanti hari-hari akan datang tataw la day 2, 3, 4 ke... 
jum scroll bawah and read it! 
:)

hari ini first time mengajar. aku ada dua kelas hari ni. and the lucky one was..........  tahun 4 Makwa. best sangat budak2 kelas nie. baik. senang nak ajar. still boleh handle lagi. tak tau aku punya neves before mereka mereka ni masok, ishh.. sampai tak pergi rehat tau. tapi bila da depan diaorang, da hilang la neves and gugup tuh. layan je la. budak je pun. hehe semua berjalan lancar.

2nd class pulak tahun 5 Firdaus. senang nak jaga jugak cuma banyak cakap sikit diaorang ni. aku pun macam tak prepare sangat tuk kelas nie. so far so good. 

cuma gelodak dalam hati ni tak baik lagi. tak pe la. sabar lah hati. masa akan mengubat segalanya. huuhuuhu

naseb tengah praktikum sekarang, memang agak busy walaupun ajar 4 jam je per week. tapi nak buat rph, update portfolio, aktivti sekolah plus esaimen  belom siap jangan dilupa. haaa....kan banyak tuh keje nya. tak de la aku nk pikir pn. tau tau je da malam. tau tau je da siang, pergi sekolah, balek sekolah, buat keje. macam tuh je la keje nya. so, okehh je. 
:)

keep the smiling in ur face babe!

ceritakedaikopi~aku ajar subjek kh je, tak de subjek lain okeh. tahun 4, 5 and 6 skali. huh~

No comments: